2009-02-04

Onsdag

Idag var jag ledig och det var så himla skönt.
Jag sov till tolv och det behövde jag verkligen.
Sedan satt jag och spelade spel på datorn, drack kaffe, kolla lite på tv och bara var...
Efter ett par timmar var det dags att börja packa inför kvällens klass.
Isabell min konsult skulle vara med så jag ringde henne.

Vid fyra var det föreläsning om teambuilding.
Det var superintressant, men jag fick gå fem minuter innan det slutade så att jag skulle hinna till min klass som var i Frisllesås.
Hämtade Isabell och så åkte vi iväg.
Jag är supernöjd med min klass. :) Det gick verkligen jättebra!
En bokade två klasser och en bokade en klass.
Värdinnan bokade en make up och jag ska interjuva dom allihop innan deras klasser!
Den fjärde tjejen hade det lite fullt upp men hon var jätteintresserad av möjligheten att arbeta med detta också.
Jätteroligt!

Jag är inte alls trött men det är väl dags att gå och lägga sej...
Ska ju upp imorgon.



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback