2009-02-07

Lördag

Var lite bakis faktiskt. Seg som fasen... sov till tolv.
Längre kunde jag inte sova till för min älskade make fick ett av sina berömda hostanfall och typ slutade aldrig...
Det var bara att ge upp sömnen efter en stund och pallra sej upp.
Han e himla fin endå min älskling. Han kom med en kopp kaffe så småningom. :)

Vid ett, två tiden nått åkte han till Växjö och lämnade mej där helt själv... :(
Tråkigt som fasen.
Chris vän Jonas och en annan vän bor där för tillfället för dom läser till polis.
Idag skulle han dit och hälsa på dom. Kommer hem imorgon.

Jag åkte till stan vid halv fyra och träffade Johanna.
Vi åt god mat på Hard Rok Café och jag tog en smirnoff ice.





Sedan tog vi spårvagnen till Guldheden hem till Johannas väninna.
Hon hade två söta hundar.
Där blev vi bjudna på drinkar.





Sedan kom det massa folk och till sist kom erotikparty killen. :)
Det var en trevlig kväll :)









Nu ska jag gå och sova för jag ska upp tidigt och laga mina naglar.
En har gått sönder totalt...
Min nagelteknolog ska jobba så jag får hinna dit innan hon ska på jobbet...

Natti natti på er allihop!
Kram K






Kommentarer
Postat av: Husband

Älskar dig Wifie. Ses imon. Puss.



/Chris

2009-02-08 @ 02:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback