2009-02-17

Tisdag

Igår fick jag ett brev där det stod att jag ska få min första bonus utbetalt. :)
Fantastiskt kul.

Idag registerade jag en ny konsult också. Nu är vi 5 personer i team Tinkerbell.
Jättekul!



Hon heter Sofia och bor utanför Varberg så det är en bit bort men vi ska nog lösa det på något sätt. Kanske finns det någon unit närmare där hon bor som hon kan bli inadopterad i.
Vi får se... Min sales director Ann skulle kolla upp det sa hon.
Dom första gångerna ska Sofia följa med mej på dom unitmöterna som jag går på iallafall så får vi se hur det löser sej i framtiden.


My wall of fame

Så här ser det ut i mitt kök på kylen och frysen.
Jag har hängt upp månadsbrev och olika bevis på att jag kommit vidare i min karriär på kylen och frysen. Det hjälper mej att hålla focus och så att jag kan tävla med mej själv för att komma vidare i min karriär.
Rutan på vänstra sida och ovan sidan är min karriärs tillväxt.
Rutan högst upp till höger är månadsbrev fyra månader tillbaka.
Höger halva nederst är kvartalsresultat och vänster, nedre halva är 6 most important och veckokallender så att min familj hänger med var jag är. :)



Sen kan man ju göra hur många målbilder och fokusväggar som hellst men man får ju göra jobbet också...
Här gör jag det i sängen innan jag ska sova... ;) Hihi...
By the way... Glömde min kallender på jobbet. Verkligen illa alltså! Jag blir helt handikappad! Vad skulle jag göra utan den!? Ingenting skulle fungera! :D

Chris e trött och har somnat... som vanligt... Hahah.

Tröttgubbe. Snark hör jag från sängen...
Ska nog ta mej en liten nattamacka nu och sedan lägga mej bredvid honom. :)
Borde hänga upp tvätt...
Våran torktumlare pajade så tvättberget är gigantiskt! :S



Nä... nu e det natti natti dax!
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback