2009-01-06

Tisdag

Igår jobbade jag på julöppna förskolan.
Skulle gå upp klockan sex för jag började halv sju men min kära make väckte mej klockan 5 och sa att skabbvolvon inte startade. Jag fick alltså köra honom till jobbet och sedan var det ju ingen idé att gå och lägga sej... skulle ju upp då.
Att jobba var astråkigt. :(
Slutade dock klockan ett och då tänkte jag gå hem och sova.
La mej i sängen men det gick inte att somna så jag gick över till grannen och tjötade med henne och drack lite kaffe.
Hon är lite intresserad av att bli konsult.. Hoppas att hon börjar snart för det hade varit jättekul att arbeta tillsammans med henne. :)
På kvällen var det klass borta i Frillesås och det gick bra.
Mysigt gäng med fyra unga tjejer. Jag var rena pantertanten jämfört med dom. :)
Bokade två nya klasser.

I morse ringde det på dörren klockan halv tio och jag hoppade upp och slängde på mej en tröja och byxor och ner för att öppna. Ingen där... men det var en kille på andra sidan som ringde på dörrklockan där.
Han bara tittade på mej men sa ingenting.
Jag stängde dörren igen och gick upp och kollade ut genom fönstret. Då ser jag honom ringa på en tredje dörr och hålla en GT tidning i handen.
Jag antar att han sålde dom... men varför säger han inget då när jag öppnar dörren?
Det var lite mysko...
Som att jag skulle hålla en klass och sedan bara sitta där med en produkt i handen och stirra på alla helt tyst.
Tror ni att det hade gått så bra för mej då...?

Jag gick och la mej i min säng igen och råkade somna med kläderna på...
Sedan vaknade jag klockan halv tre! Jesus!
Kommer aldrig att somna i kväll igen... :S Och imorron e det jobb igen och då ska jag upp tidigt...
Vill inte. Jag vill bara jobba bara som hudvårdakonsult. NU!

På eftermiddagen ringde jag min kusin Anna och frågade hur det var med henne. Hade en interjuv med henne för ett tag sedan och hon skulle följa med till utbildningen imorgon. Hon hade det bra och hade bestämt sej för att bli konsult.
Så då kom hon över och vi registerade henne.
Nu har jag tre konsulter. :)
Jättekul!

Sedan kom Chris hem och hade med sej rostbiff och potatissallad.
Rostbiffen var god men inte potatissalladen. Blä.
Godiset var gott dock efter... :)

La in en jätteorder också och nu beställde jag hem parfymerna. Å vad roligt!
Jag har verkligen längtat efter att få hem parfymerna! Det ska bli spännande.
En webshop på internet beställde jag med.
Då kan alla mina kunder gå in och göra en beställning genom nätet. :) Jättekul!

Nu är det duschen som gäller.
Är inte det minsta trött...
Klockan är halv tio...
Jag får helt enkelt spela rymdspel hela natten... :S
Hehe...




Kommentarer
Postat av: Ling

Hur mycket kostar en webbshop på internet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback