2009-01-07

Onsdag

Snorhalt...
Helt galet. Det gick ju inte ens att gå. Speciellt inte med höglackade stövlar iallafall.
Det gick heller inte att skrapa rutan på morgonen. Jag skrapade en liten ruta och körde sedan på ren chansning ner för backen.
Idag var det stängningsdag. Då satt vi och arbetade i grupper med diverse tråkiga uppgifter.
Ja... som ni alla vet vid det här laget så är jag inte så jätteinspererad av mitt jobb i barnomsorgen längre.
16 år av mitt liv har jag gett till det.
Och vad har det gett mej? Mer än pengar så att jag överlevt...
Inte mycket.
Många bittra gamla tanter hopbuntade under samma tak. Den ena ska vara bättre än den andra. Massa skitsnack om hur den inte gjorde si och den inte gjorde så. Våran avdelning är så himla bra och eran är så himla kass...
Folk tävlar till o med om hur bra man byter en blöja jämfört med en annan.
Fattar ni...? Helt sjukt! Ja, jag måste därifrån. NU.

Annat är det mitt andra arbete. :)
Där hjälper vi varandra och ger varandra applåder när någon gjort något bra.
Vi vill att alla ska lyckas och vara glada. Hela företaget är byggd på den gyllene regeln: Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.

Idag hade vi möte istället för på måndag eftersom det har varit röda dagar.
Äntligen kör måndagsutbildningarna igång nästa måndag. Jättekul! :)
Jag hade mina två konsulter Yvonne och min kusin Anna där men Linda jobbade tyvärr och kunde inte vara med idag.

Yvonne hämtade mitt paket som jag beställt för länge sedan och i den fanns det med en av parfymerna som bonus. Åh, den luktar så gott!
Nu har jag även alla ögonskuggorna. Känns kul. :) Dom e jättefiina. Dessutom har jag alla puder med.
Nästa gång ska jag beställa alla läppstift. :)
Hon hämtade mitt paket, sitt egna + fyra andra starterkit och ordrar. I hennes bil hade hon med andra ord produkter för 50-60 tusen. Hon var lite nojig... :D

Jag har det så bra. :) Jag är så glad.
Nästan allt jag har önskat mej har slått in...
Nu önskar jag bara att jag ska kunna sluta arbeta på mitt gamla jobb och bara få arbeta med hudvård och make up.
Då är mitt liv fullständigt och alla önskningar uppfyllda.


Dear Genie In A Bottle... make my final wish come true.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback