2009-01-08

Torsdag

Då var det bara till att gå upp på morgonen och det var inte roligt... :(
Trött som attan.
Vi hade dock bara 6 barn idag och 2 inskolningar. Första dagen. Då är föräldern med i bara en timme. Inte så ansträngande.
Jag fick gå hem tidigare. Det var skönt. :)
Imorgon får mina kollegor gå hem tidigare... Tjänster och gentjänster... ;)

Efter jobbet åkte vi till Ikea och handlade glödlampor. Inspererande värre?
Chris fick en våg i födelsedagspresent... Ja, han ville ha det. Tänk om en man hade köpt en våg till sin kvinna? Hade han fått en käftsmäll då tro?



Efter det åkte vi till Frillesås för att leverera lite varor. Det är så dumt när man har sålt allt så att man inte har med sej varorna direkt till klassen. Då får man åka dit och leverera igen. Lyxproblem jag vet... men endå.
Somnade i bilen tillbaka... Hjälp va trött jag var.

Väl hemma gjorde jag om beställningen eftersom det nu är "jumpstart".
 Vi får ju 50% på allt som vi köper in men när det är jumpstart får vi 55 eller 60 % på de vanligaste produkterna i sortimentet. Skitbra!
Alltså makulerade jag min första order och gjorde om den idag istället.
Upptäckte då också att jag är pärla det här kvartalet.
Det högsta man kan vara i Stjärnprogrammet. :) *Stolt*

På kvällen åkte vi till affären och köpte lite mat och GODIS!
Jag vräkte i mej hur mycket som hellst... nam nam... :)

Nu ska jag gå och antasta min gubbe... Han e så läcker så det e svårt att låta bli.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback