2009-01-12

Måndag

Idag var jag trött... Och det var ju inte konstigt. Somnade tre och upp halv sju.
Inskolningen gick bra. Jätteskönt.
Vi passar på att skicka hem varandra nu när det är lugnt. Snart är det INTE lugnt. Vi ska ha 16 blöjbarn när alla är färdiginskolade.

Hämtade barnen. Vill umgås med dom lite... Det var länge sedan nu. På kvällen ska dom tillbaka till sin pappa för det är måndagsutbildning och Chris åkte på att jobba kvällen.

När jag kom hem såg jag att jag hade fått mail.
Mitt paket hade kommit så jag åkte iväg för att hämta det.
Ringde till Johanna och undrade om hon behövde hämta något men det behövde hon inte. Hon påminde mej däremot om att prova den röda kavajen.
Så det gjorde jag... Och det var jättekul! Jag kände mej jättestolt. :)
Den röda kavajen är inte direkt snygg... Jag tycker att man ser ut som frälsningsarmén i den men det är själva grejen att ha kommit en bit i det mål man har satt upp. :)
Glömde tyvärr att be henne ta kort på mej... :S Men men...får ta kort sedan när jag har fått den istället.

När vi kom hem så satt vi en stund och så ringde Ann och flera av mina konsulter och andra vänner och min nagelkosmetolog... Allihop på en och samma gång... :S
Oj oj... Nu är klockan mycket!
Dax att gå till utbildningen!

Hjälp. Får skriva mer senare....
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback