2009-01-22

Torsdag

Idag hade jag nykonsultutbildning för mina konsulter och en av Johannas konsult, Rebecka.
Det var jättekul.
Mycket information och man såg att tjejerna blev lite trötta på slutet... :)
Men nu har dom fått MASSOR av skitbra utbildning!










Min konsult Anna


Johannas konsult Rebecka


Min konsult Isabell


Min konsult Yvonne


Min konsult Linda

Se vilka fantastiska tjejer! Jag har dom i mitt team! Fan vad jag är lyckligt lottad!
Jag är så stolt över dom!
Rebecka var helt underbar också. Jättetrevlig verkligen.
Alla hade bokat klass tills idag... (nästan alla) så jag gjorde en liten påse med presenter till dom. En extra emolient night cream och lite prover på skuggor, rouge och godisar! :)
Sedan blev klockan nio och dom fick tyvärr åka hem. Hade gärna haft dom här hela natten och bara suttit och tjatat. :) Men vi ska ju upp i morgon också juh...


Idag har jag varit lärare... dock lite mer påklädd än denna dam. ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Katti! Vad roligt att hitta min systers väninna Isabell på din blogg :-)

2009-01-23 @ 09:12:18
Postat av: Johanna

du är världens gulligate! love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback