2009-01-27

Tisdag

Idag har vi rödjacketräning och efter det är det Guest Event 2009 på konserthuset i Göteborg.
Jätteroligt! :)
Yvonne och Anna ska följa med och kanske Isabell.

Nu har jag rast och jag är trött.
Ett tag kändes det riktigt roligt att komma hit till jobbet men nu börjar det kännas motigt igen.
Om jag kunde sluta idag hade jag gjort det på en gång. Jag är inte världens bästa kollega, jag vet men hur jag än försöker så år faller det efter en stund igen.
Nu har jag iallafall massa klasser inbokade. Det känns bra och jag ska boka fler!
Boka tusen klasser så jag hittar massa nya underbara kollegor och sedan kan jag äntligen bara jobba med det här.
Min högsta önskan.

Hmm... undrar om rasten är slut nu?
Får väl gå in där och stå ut i några timmar till.
Usch vad det lät då. Missförstå mej rätt nu...
Jag älskar mina kollegor och alla barnen. Dom e underbara. Det är bara helt ostimulerande och samma sak dag ut och dag in. Slit, säga nej nej, sitt ordentligt, byta blöjor och torka snor. Och massa kärringar buntade under samma tak... ja ni vet hur det brukar sluta. No further coments...



Den här bilden döper jag till: Talking behind my back...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback