2009-01-31 Senare...

Lördag

Idag hade jag en klass i Hissingen och det var trevligt.
Fyra unga tjejer som var glada och trevliga.
Två av dom kommer hit imorgon så ska jag hålla en företagspresentation för dom. Jättekul.
På morgonen kommer min arbetskamrat och då ska vi lägga ha en make up rådgivninging.

Kom hem till ett tomt hus.
Barnen och Chris var på bio och kollade på nån barnfilm om små hundar. :)
Började städa lite grann men sen la jag ner det... Orka! :(

På kvällen tog Chris lite bilder på mej i den röda jackan.
Skåda resultatet nedan:







Nu ska jag gå och joina min make och bonusdotter i soffan och kolla på "Den gröna milen".

Min konsult Isabell fick förresten tillbaka sin jacka idag.
Hon ringde dit och då FORTSÄTTER dom att var dryga och otrevliga! Dom sa att  "någon hade hittat en bricka och lämnat in den" Sure! Vilka idioter. Vi FICK ju ingen bricka juh! Tre jackor hängdes på samma krok! Å va irriterad!
Gå ALDRIG till Bryggeriet! Jävla skitställe!


Det gäller att ha varmt hemma hos sej så att man sedan kan värma sej ordentligt - för om man går hem från Bryggeriet får man gå hem utan sin jacka...


Kommentarer
Postat av: Daisydapper

Hemsidan har nu öppnat!

Gå in och kika och se om något lockar dig.

www.daisydapper.com



Hälsningar

Daisy dapper

2009-02-02 @ 12:10:14
URL: http://www.daisydapper.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback