2009-07-06

Måndag

Sista unitmötet för mej det här kvartalet. Nästa unitmöte är i augusti.
Idag var Ann Larsson - våran Sales Director och hälsade på oss i Fashion House och Anitas unit.
Det var så himla roligt och hon är så fantastisk.
Först träffade jag henne på Radison hotel i stan där hon bor och vi satt och pratade i en och en halv timme.
Sedan åkte vi tillsammans till fashion house och så körde jag tillbaka henne.





Ann är fantastisk. Det finns ingen som är så underbar som hon.
Tänk om alla ledare var som henne! Vilken förebild!
Hon är verkligen helt otrolig på att lyfta och coacha. Hon plockar fram det bästa i alla och får en att bli så mycket bättre än vad man själv trodde man kunde vara. Hon får en känna sej stark och bygger upp din självkänsla.
Hon får dej också att fokusera på det du är bra på och inte det negativa.
När man har träffat henne så svävar man hem och man vill bara prestera och jobba mer.
Jag önskar jag blir en sådan ledare som hon. I alla fall hälften så bra.
I love her.



Vi skrev också på ny DIQ ansökan. Få se hur det blir... hoppas att det går vägen och att jag kan gå in igen i augusti.
Om det finns en gud så ge mej styrka att klara det och låt mej få tillbaka min självkänsla som har fått sej en rejäl knock.
Jag måste släppa lögnerna och kränkningarna och lämna det bakom mej. Det är inte så lätt som man skulle önska...
Det kommer att bli bättre, jag vet... men det tar tid.

När jag kom hem så var jag så hungrig så jag visste inte var jag skulle ta vägen.
Åt spagetti och köttfärssås och sedan fick jag ett ryck och bakade en tigerkaka. :)
Jag gillar inte kakor... konstigt att baka en kaka då inte sant?  Men jag gillar smeten. ;) Så jag fick MASSA go smet och nån annan får äta upp kakan.
Den som är den andra heter Chris. :D
Han försöker förgäves gå ner i vikt men jag verkar göra det svårt för honom. Han kan bara inte låta bli. Det är helt omöjligt. Hahah. Han är så söt!

I morgon ska jag ha en make up med 4 glada tjejer. :) Sedan åker vi iväg på bilsemester i övermorgon.
 Känns bra och roligt. Behöver komma bort. Få tid att tänka och ta hand om mej själv. Ha semester.
Jag älskar att bilsemestra i Sverige. Man kan stanna när man vill, åka in och kika på olika sevärdigheter och kanske slott och loppisar. Svänga av och ta ett dopp i en sjö nån stans.
Fantastiskt.
Längtar.

God natt! :)


Dax att börja packa...

Kommentarer
Postat av: Sann

Ha en fantastisk semester! kram

Postat av: Therese

Ann Larsson är helt fantastisk :)

Älskar att lyssna på henne! Vilken källa till inspiration :)

Fick min nya applause idag, vilka härliga nyheter :) och har du sett reportaget om Sofie? gud vad hon är vacker! så glad över att ha henne som sd :)

2009-07-07 @ 18:33:06
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback