2009-07-24

Fredag

I morron hade jag tänkt att några av mina konsulter skulle komma hit och grilla och dricka lite vin. :)
Men här ser ut som fan. :S Hjälp.
Måste städa...
Kanske inte så smart att börja måla om möbler då? Hmm... e jag knasig eller e jag? ;)
Jag ska alltid ha tusen järn i elden. Det är kul.
Man får ta mej och mitt hem som det är... inget mer att göra. Haha.

Vaknade halv tio och Chris var uppe och påklädd.
Han åkte iväg till sina arbetskamrater på jobbet för att kolla inför måndagen. Då börjar han jobba igen... 
Trist. :( Vi har haft det helt underbart när han har varit ledig.
Men men.. vi hittar väl på saker endå.

Jag satte mej vid datorn en stund med en kopp kaffe och bara göttade mej. Googlade efter lite bilder på husvagnar. Vill ha! :) Tänk va gött att bilsemestra med husvagn eller husbil egentligen men dom e ju så himla dyra.

Hittade följande på Google:
Länken dit kan du klicka dej fram på
här:











Här hittade jag en sida om en som hade gjort om sin husvagn helt. Superhäftigt.



Andra fina inspererande bilder:







Gillar ju dom här retro. Dom e ju så himla coola... men visst finns det värsta flashiga nya också...
Men vem har råd med en sån?





Man får hitta en gammel i bra skick och så får man försöka renovera upp den lite...
Se. Med lite textilier blir det genast finare och behagligare.
Eller hur? 

Med husvagnsrenovering i drömmarna så gick jag till mitt egna renoveringsobjekt.
Skåpet.
Dags för strykning nummer två. Behövs minst en eller två strykningar till.



Nu ska jag gå o fixa i ordning mej.
Ska träffa syster och kanske kolla lite på en klänning till seminariet.
Ha en trevlig dag.

Kram K



Klänning efterlyses

Kommentarer
Postat av: Therese

vi har tänkt bo på vandrarhem, 195kr/natt skulle det gå på, mitt emot liseberg var det beläget tror jag?

annars var det snällt att du erbjöd dig :)

ja håll gärna utkik efter två biljetter ;)

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback