2009-07-24 fortsättning.

Fredag

Åkte till stan som sagt i fredags och träffade syster.
Vi tog oss till café Vanilj.







Efter Vanilj gick vi till Tribe för att köpa en piercing till syster Heidi och sedan gick vi runt i olika affärer. Heidi köpte trosor och en kjol. Jag hittade ingenting. Provade en jättefin balklänning men den var lite vääääl vågad så den ska jag INTE ha på seminariet.



Chris gillade den dock. :)



Min vän Frida har lovat att gå med mej på stan och leta efter klänning i veckan. Hoppas jag hittar nån. :)

Nått konstigt som vi träffade på mitt i stan vid kompassen var en Rockabillybrud som satt mitt i gågatan vid ett bord med en kille och bredvid dom stod en annan kille med en ödla på axeln. Han med ödlan försvann så småningom men vad gjorde hon där? Var det reklam? Knepigt....



När vi sedan gick där i stan så ringde faster Merja och sa att barnen ville att vi skulle komma och hämta dom.
Så då packade vi ihop oss i lilla bilen och åkte hemåt.
Vi var på stugan i Dalsland först vid elva ungefär och fick grillad blåbärspaj. :) Det ni... har ni smakat på det? Det var jättegott. Om man inte har el så har man ingen ugn och har man ingen ugn får man grädda pajen i grillen. Tag dock folie under - annars blir den bränd.

När barnen hade somnat så drack vi vin och spelade plump. Vi hade jättetrevligt.
Vill dit igen!

Och ungefär här kläckte jag för Chris att jag hade tänkt att ha en grillkväll och inviga grillen dagen efter.
Han trodde jag skojade.
Hemma såg ut som fan och renoveringsobjektet stod mitt i vardagsrummet och ropade hej.
Han blev inte så nöjd... :(



Saras sovstil... :)


Need a dress

Kommentarer
Postat av: Therese

klänningen var ju jättefin :) inte alls för vågad :)

kör på den :)

Postat av: Katti

:S Jodå... Ser mer ut som ett nattlinne! :D Haha.

2009-07-28 @ 19:58:51
URL: http://kattitingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback