2009-07-27

Måndag

Idag jobbar Chris och Moa jobbar på sitt sommarjobb.
Sara och Sofia väckte mej vid halv tio när de började spela spel.
Var fortfarande lite öm i magen när jag vaknade men det är iallafall bättre.

Nu har jag suttit och bloggat hela morgonen.
Sofia gick iväg till sin kompis efter en stund och nu är det bara jag och Sara kvar här i tomma lägenheten.
Idag ska jag fixa naglarna var det tänkt men Chris har bilen och det regnar. :( Det är inte alls långt att gå så det e ju nästan pinsamt att ta bilen men väldigt skönt när det regnar! :D

Ska googla lite på torktumlare.
Våran dog ju för ett tag sedan men vi har inte köpt någon ny för vi har torkställ och torkskåp.
Dock har vi märkt att det tar en himla massa tid att torka på torkstället och att torkskåpet inte får plats med så mycket.
Vi måste ha en torktumlare. Tvättberget växer snabbare än ogräs!

Vad vi måste ha är en försäljare som kommer hit och levererar maskinen och installerar den. Han ska också ta med sej den gamla för vi har en pluttbil och kan inte göra detta själva.
Var kan man göra detta?
Dags att googla...


Kommentarer
Postat av: Ulrika Tidblom

Hej Katti!!!

Detta är ju lite kul, jag letar också efter en klänning, (till seminariet). Googlade lite bilder på klänningar och helt plötsligt kom Du upp på en bild. Satt ett tag och funderade, tyckte att jag kände igen personen på bilden. Sedan slog det mig.. men det är ju hon!!!!! Katti. Vi träffades ju i Göteborg när Ann hade något, vad det nu var. Ulrika Tidblom heter jag och är från Lidköping, vi är ju i samma Unit. Tråkigt att Du inte klarade hela DIQ, men det är ju så GÔTT att Du inte ger Dig utan kör en DIQ till. Denna gången blir du klar innan Du ens har börjat. Heja Heja. Vi ses snart i Göteborg ha det så gott Många Kramar Ulrika Tidblom

2009-07-28 @ 14:42:39
Postat av: Katti

Å va kul att du skrev. :) Och va konstigt att jag dök upp där när du googlade... Det var ju lite knasigt. :D Vad roligt det ska bli att träffa dej på seminariet!

Och yes... Nu kör jag en ny DIQ. Det e bara att tuta och köra! :) Quitters never win - Winners never quit. ;) Eller hur. Ha det bra. Vi syns. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback