2009-07-29 ännu mer fortsätning

Vid tre åkte Anna hem och då tog jag med mej hela skaran med barn i bilen... Sara hade ju en kompis här också som hade sovit över. Vi åkte till Lesley och hämtade paket - igen. :) Jag ränner där typ varje dag eller nått...
Sedan åkte vi till Chris och hämtade honom från jobbet.
Därefter var det dax för inhandling av torktumlare.
*lycklig*
Vi köpte en bosch helt vanlig och enkel (modellen heter wte84160sk) och en förhöjningssockel med korg under till tvättmaskinen, så att man kan städa under maskinerna! Gött.


Bilden är hämtad från bosch-home.se


 bild från smarthem.se

Å, det kommer att bli så bra! Jag är så nöjd.
Äntligen ska vi få lite ordning där i vårat badrum. Leveransen kommer imorgon!
Happy, happy.
Jag ska tvätta som en galning! Yes.

På väg hem ringde jag syster och hennes mamma och sa att vi var på väg.
Grilltajm igen. :)
Det blev lite av varje: Kyckling, korv, "gnisselost"... :D Nån ost som Heidi hade med sej.



 

Två muppar:





I love you sister.

Sen började vi prata smink och hej och hå... såklart.
Det utvecklades till en syster - sminkkväll där vi satt och sminkade oss hej vilt. :)







Det här är min svaghet... Hudvården har jag stenkoll på men make upen e jag sådär på...
Måste lära mej mer.
Det är ju nästan som med bakningen och matlagningen... Jag är nog inte lika intresserad av sminket som hudvården.
Men det är ganska kul iallafall... :)
 

Make up time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback