2009-07-29 fortsätning

Anna kom och jag fick så fina blommor!
Hon e så himla söt. Vi hade jättetrevligt. Kom snart igen!



Hon tyckte min tigerkaka var helt okej men hon kanske bara var artig... :D
Jag är bra på mycket... men inte på att baka. Helt kass.
Mat är roligt och det kan jag men inte kakor... :S Knepigt. Kankske för att jag inte tycker det är kul, gillar ju inte kakor själv.
Glass och godis kan jag äta omättligt av däremot... :)

Innan Anna kom fick jag ett ryck och började slipa en av köksstolarna. Jag känner att jag kan hantera dom här små sakerna själv i vårat renoveringsprojekt men dom stora möblerna får vi ta tillsammans.
Så alla stolar och små bord och pallar och sånt kommer att bli vitt först...
Dom stora möblerna får vi nästan ha sliparen till. Dom små kan man ju ta med sandpapper för hand.


Nu har jag tagit en före bild iallafall så får vi se hur det blir när det är klart.

Nu behöver jag kaffe... MÅSTE!
Uppdaterar snart mer... Det hände ju massor igår ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback