2009-07-31

Då var det fredag

Idag kokade jag kaffet INNAN jag satte mej här. :)
Livet e gött... bara vara och dricka kaffe och fixa i hemmet. Så skönt.
Har inte bokat några klasser den här veckan.
Jag vill va helt fri och bara göra det jag själv har lust med.
På måndag börjar dock allvaret. ;) Har flera klasser inbokade och måndagsutbildningen börjar då. ROLIGT.

Barnens kompisar har kommit hem från Dalarna där de har varit på semester.
Dom drog ut direkt och lekte med dom så fort dom ringde på morgonen.

Är lite seg...
Vad ska man hitta på idag?
Jag ska nog googla på lite insperation och sedan ikväll ska jag till Borås och köpa två såpakoppar i Kockumsstil. :)

Man kanske skulle ta och försöka sej på och göra lite roliga strutar?
Hittade några
HÄR


Bilden är lånad från hennes sida

Här hittade jag mer strutar

 
Bilderna är lånad från länkens sida

På den här sidan hittade jag strutar som nog är lite lättare att göra?



Bild lånad från viktoriakdesign.blogspot.com

Nä nu e det dags för lite mer kaffe och tvätt.
Ha en fantastisk dag.

Kram K


Jeej! Tvätta!

Kommentarer
Postat av: Socker-Conny

Ahw, du är så fin och duktig:)

Postat av: Chris

Ja du, det börjar verkligen ta fart hemma nu. Blir väldigt fint och trevligt, väldans vilken energi du har fått - käkar du vitaminer?



/C

2009-07-31 @ 22:48:32
URL: http://www.onemountainsplace.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback