Mitt i natten...

Va tokigt det blir när man åker bil hela natten och går och lägger sej klockan halv sju på morgonen...
Allt blir helt bakvänt.
Nu sitter jag här och är inte alls trött...
Klassen gick bra och jag hade en försäljning på 6400. Trevligt trevligt. Bokade 3 klasser också.
Jättehärligt gäng.
Dom var jättemånga! 7-8 st. Hade inte ens speglar så det räckte men jag fick improvicera. :)
Chris är trött som vanligt... Han ligger med kläderna på och sover. :) Jättesöt.

Jag sitter och spelar här i natten och känner mej rastlös.
Borta bra men hemma bäst skrev jag i förra inlägget...
Det kan ju stämma men alla tankar och känslor kom tillbaka när jag kom hem. Det var som att jag hade lämnat dom här när jag åkte på semester och så kom jag hem till det.
Massa tankar snurrar runt i huvet... Som tex:
Hur kan det komma sej att vissa människor väljer att bara vilja se det negativa i en annan människa.
Vad mycket man förlorar... Det är så korkat så jag nästan måste skratta.
Se på Ann. Hon väljer att endast se det positiva. Det som är negativt det ignorerar hon och framhäver det som är bra om och om igen. Hon uppmuntrar och lyfter en och till slut har man kommit bort från det negativa och man presterar bara bra igen. Man utveckas åt en bra håll istället för att komma in i en ond spiral som bara pekar neråt.

Massa tankar i natten... men nu är det dags att försöka sova och vända tillbaka dygnet. :)
Imorgon har jag en ny klass.
Men innan jag loggar ut ska jag visa er det fantastiskt fina hängsmycket jag fick av min underbara powerpartner Anna!
Det är Tingeling ju!
Den är så fin! Jag blev överlycklig.
Tyvärr har jag bara en dålig bild för den är tagen med min mobil men jag ska se om Chris kan fixa en bättre i morgon.





Den låg i brevlådan när jag kom tillbaka från resan.
Är hon inte underbar Anna?
Tack!

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback