Sena natten

Idag har jag fått gjort mycket... igen. :)
Har fixat och donat och städat men framför allt: tvättat och torkktumlat. Lyx.
Sen har jag fixat i badrummet en hel del.

 

Vi gick upp på vinden och fyndade.
Jag ville ha gardiner till badrummet och lite ramar. Det visste jag att jag hade där uppe.
Men jag hittade inga gardiner... Jag har nog gett bort dom till någon...
Hittade en en hel dela annat dock.
Längst in bakom allt bröte hittade vi faktiskt en dörr!
Passande eftersom Sara har gjort sönder sin dörr och behöver en ny. Inget handtag finns dock men det kostar ju inte lika mycket som en hel dörr. *glad*
Vi plockade ner den och Chris satte den på plats.

 
Jag har världens finaste gubbe!
Han jobbar och sliter från tidig morron och så kommer han hem och fixar och donar med mej även fast han är helt jättetrött! Jag har det så bra! :)

Bakom dörren fanns fyra utestolar i plast som man faktiskt kan ha på altanen där ute på baksidan. Där är det ju helt tomt och trist.
Vi hittade också gamla ramar och en låda som jag fått för länge sedan.
I den fanns massa skatter! Har aldrig haft tid att gå igenom den på riktigt men det gjorde jag nu. Jätteroligt! :)







Jag hittade två fat. Det ena har stämlar så kan det vara silver?
Dom såg anskrämliga ut iallafall så jag putsade upp dom lite.

 

 
Se vilken skillnad!





Här fick det ena fatet sin plats. I badrummet. Jag ska köpa fina tvålar att lägga i det.



Och så hittade vi fyra handgjorda väldigt tunna kinesiska koppar.









Men det som nästan var roligast var tidningspappret allt låg inlindat i:








"Tror ni inte att Er man skulle sätta värde på Er omtanke när Ni väljer något gott åt honom?"
Är det inte gulligt? :)


Jag hittade också en seriös artikel om en man som blivit förföljd av ett flygande tefat.
"föremålet var diskusformat och rörde sej med målmedvetna, bestämda röresler..." :D


Man kunde också gå på riktigt het bio på den tiden...
Den sensasionella svenska sexfilmen Jag en kvinna.

Jag satte också upp en spegel ihallen vid trappan och en liten spegel i sovrummet.
Hyllan i sovrummet fick också prydas av en ny jesutavla och jesustaty. Men dom ska jag ta bild på i morgon för Chris sover här nu... eller försöker iallfall men jag skriver så mycket så jag tror att jag stör honom... ska sluta och lägga mej hos honom istället. :)



Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback