2009-06-30

Tisdag

Ibland blir inte alls som man har tänkt sej... Men det kanske blir bra ändå till slut.
Livet har sina vändningar och ibland får man rejäla smockor som gör att mattan rycks under fötterna på en.
Det händer saker som gör att man inte klarar av att nå sina mål.
Men då gäller det att inte ge upp.
Det enda som ändas är datumet när man ska nå sitt mål - inte själva målet.
Jag har en månad kvar av min DIQ. Jag hänger fortfarande kvar men jag kommer inte att nå mitt mål, att vi blir 30 till sista juli. Jag ska ta nya tag i august.
Life is a box of chocolate - you never know what you are going to get!
Men allt sker av en mening... tror jag.
Jag har nått några av mina mål iallafall.
Ett av dom är att jag har fått försäljningsringen nu. :)
För två månader sedan klarade jag inköpet för att erhålla en diamantring från företaget.
Det känns jätteroligt så på seminariet kommer jag att gå över scenen och hämta min ring! :)

Just nu går det jättebra för mej försäljningsmässigt i mitt jobb. Jag har nog aldrig haft en sådan hög försäljning som jag har nu... Det är helt galet.
För några veckor sedan sålde jag 4 roll up bagar under en och samma vecka.
Och när jag kom hem hade någon handlat för två tusen i webshopen och dagen efter en annan för tusen!

Idag hade vi spa, jag och konsulten och nagelteknologen Anna-Carin.
Det var trevligt att ha lite omväxling och inte bara hudklasser.
Kan hela flipcharten utantill i sömnen nu. (Flipchart är vårat material som man har på klassen och läser från)
Efter det gjorde hon i ordning mina naglar. Dom blev jättefina.



Jag har inte badat än för det här året!
Och så är det så varmt! Galet eller hur?
Jag har mest jobbat och jobbat...

I söndags skickade vi iväg Sara och Sofia med flyget till mamma och hon blev så glad över att de kom så hon glömde att ringa och berätta att de hade kommit fram. :)







Snart ska jag och Chris ut och resa.
När vi gifte oss fick vi i present
Liveit checkar som man kan beställa en upplevelse med.
Vi valde en herrgårdsupplevelse! Det ska bli jätteroligt.
Vi valde Gimo herrgård i Uppland.


bild: gimoherrgård.se


bild: gimoherrgård.se



Känns roligt....
Sedan åker vi vidare till Chris bror förhoppningsvis, om de är hemma och om vi får... :)
Vet inte om min kära make har pratat med dom. Därefter landar vi en stund hos min väninna Cecilia och ska vara där över helgen.
Vi ska försöka att ta oss över till Finland och har sedan planerat att stanna hos min kusin Marjo och hennes familj på tillbaka vägen.
Så ser planerna ut men man vet aldrig vad som händer och sker.

Nu är jag väldans hungrig.
Jag har börjat äta lite igen. Har gått ner väldigt mycket i vikt.
Som jag nämde innan så har jag inte mått så bra men jag tänker inte gå in på det mer här.
Det är privat, iallafall för vissa som läser den här bloggen.
Var nere på 56 kg. ett tag. Det har jag inte vägt sedan jag var 11.
Nu väger jag iallafall 57.5... ;)

Gonatt på er alla!


Kommentarer
Postat av: Therese

GRATTIS!! gud vad roligt att du klarat försäljningsringen!! wow vad roligt :) jag har bara nått halva typ haha!

åh vad kul för dig, heja heja :)

Postat av: Therese

klart vi ska träffas :)

2009-07-01 @ 19:38:36
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Maria



kul att det går bra för dig med försäljningen :)

håller tummarna att du når målet snart :)



kram maria

2009-07-03 @ 17:47:57
URL: http://mijamaria.blogg.se/
Postat av: Smilla

Gimo är mina hemma trakter, hoppas ni får det trevligt=)

2009-07-05 @ 22:24:01
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback