2009-03-02

Måndag

Idag blev jag teamleader.
5 aktiva konsulter.
Sofia la in sin order idag och vi köpte även en biljett till Karriärskonferensen till henne.
Jättekul. :)


Här får jag min Teamleader pin.


Tummen upp.
Vårat team är grymt. :)

Linda, Yvonne, Anna, Isabell och Sofia.
Love you girls!









Fem stenar för varje fantastiska tjej. :)

Idag började jag jobba halv sju. Tröttis...
Slutade rätt tidigt dock så det var himla skönt. :) Var hemma helt själv i tomma huset. Adams vecka nu. Inga barn.
Duschade i lugn och ro och tittade lite på TV.
Sedan gjorde jag mej i ordning och åkte iväg till tågstationen och hämtade Sofia.
Hon verkade bra trött idag men jag är imponerad av henne att hon tar sej hit varje måndag.
Fantastiskt!
Det är dock en bit att åka.
Det verkar som att det ger henne en hel del att vara med på utbildningarna. Det känns kanon.
Vilken tjej. :)

Nu går snart mina ögon i kors...
Imorgon är det hudvårdsklass i Borås. Ska bli spännande.
Tror dock att jag inte börjar så tidigt imorgon... så jag får en liten sovmorgon.
På torsdag är det seans. Det känns jättespännande... :)

Nu ska jag krypa i säng...
Gissa en gång vad min gubbe gör... Just precis: Han sover... :D Ska lägga mej bredvid honom men idag ska jag inte pussa på honom för det orkar jag inte... Helt slut.
Men jag lyckade faktiskt skaka lite liv i honom igår... iallafall i någon minut. Hahaha!
Ha en fantastisk natt på er allihop!
Kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback