2009-03-05

Torsdag

Oj det var spännande med seans.
Denna gången var det farmor som vi fick kontakt med...
Ja jag vet... Jag tror ju inte på sånt här men sen säger hon alltid saker som gör att man blir väldigt frågande. Hur kan hon veta det där?
Hon som är medium frågade efteråt om jag ville ställa några frågor och jag frågade om farmor ville hälsa någonting till Sanna.
Farmor som är min kusin Sannas mormor stod varandra väldigt nära.
Hon sa att Sanna hade mycket just nu, på sitt jobb och att farmor fanns med henne att  "ro alla båtarna i hamn".
Sannas lilla syster och min kusin Anna var med. Hon fick kontakt med sin farbror Onni.
Honom kände ju jag med men jag förstod inte att dom pratade om honom förän efteråt, när Anna sa att det var han. DÅ blev det plötsligt tydligt och klart.

Imorgon är det fredag igen.
Då har jag en klass. Och sedan har jag en på lördag också.
En på söndag blev avbokad men det känns som att det inte gör så mycket för jag har en till på söndagen. Hade varit att jag skulle blivit borta hela söndagen.

Idag var jag och hämtade ett paket också.
Nu har jag fullt i mitt skåp igen. Känns bra.
Klassen igår gick också bra.
Den var utanför Borås i ett hus som låg på en gård. Det var mer som en ranch, med hästhagar och stall.
Huset var väldigt fint, som att komma in i en liten herrgård. :)

Nä, nu ska jag fixa lite paket och lägga in kunder i min webshop.
Ha en fantastisk kväll.

Kram K


Den här bilden är till Sanna.
Love you.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för hälsningen! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback