2009-03-17

Tisdag

Igår var det måndagsutbildning och fem av mina tjejer var där. Jättekul! :)


Längst bak Anna och Sandra.
Framme från vänster: Isabell, Yvonne och Sofia
Ann sa på Karriärskonferansen att jag hade ett helt fantastikt team och att mina tjejer är himla goa.
Kan bara instämma!
Kärlek!


Här får Sandra, längst till vänster sin pin. :)

Idag gick jag hem tidigare.
Hugg i magen... Jätte mystiskt.
Jag har ju 6 klasser den här veckan och jag FÅR inte bli sjuk! Imorgon har jag en och sedan varje dag plus att jag har två på söndag. Hoppas att det går över!


Nu tänkte jag ta och lägga mej i min säng och bara ta det lugnt... Hoppas att det kommer nått roligt på tv...
Kram.
Håll tummarna att mina kramper går över tills imorgon!

// K


Inte på topp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback