2009-03-20

Fredag

Alla klasserna blev inställda... :( Typ.
Skulle ju haft sex den här veckan men typ hälften blev inställda. Surt.

I torsdagas var jag ledig och Chris med.
Vi kokade en termos med kaffe och åkte till Gunnebo slott.
Det var hur mysigt som hells men kallt.
Kändes endå lite som våren. Så gött.









Det är vackert... Lökarna har kommit upp i våran lilla rabatt utanför...
Men jag kan inte njuta, för jag är superstressad.
Jag vill gå in i DIQ 1 april.
Det går inte om jag inte hittar 2 nya kollegor innan datumet har gått ut.
Magen har kramp och jag kan inte sova... Det är jättejobbigt.
STRESS!
PRESS!
Typiskt att det blev avbokade klasser...
Men men.. så är det. Jag har iallafall haft två klasser och en försäljning på 7800 kronor.
Hälften är då mitt i vanlig ordning... Ingen dålig extrainkomst på en vecka eller vad säger ni?
Ska ju dessutom ha en klass på söndag och en facial så jag kanske får in en till liten krona. :)


Snygga jag biter på naglarna av nervositet.

Idag är jag ensam i stugan med Chris dotter Moa.
Chris är med jobbet i Lundsbrunn.
Han kommer hem imorgon. Tråkigt... :( Längtar efter honom...
Vad ska jag hitta på?

Har suttit och kollat på web tv.
Först kollade jag på några avsnitt Roomservice och sedan kollade jag på några avsnitt ur lyxfällan.
Man känner att man har lite vett i huvvet iallafall efter att man kollat på dom där som inte har pengar men endå spenderar trettio tusen i månaden på lyx och shopping... Jisses...

Nä, nu får jag väl kolla vidare... på nått.
Kanske skulle jag ta mej ett glas vin?
Eller så går jag bara och lägger mej...

Ha det fantastiskt och hoppas att ni får en trevlig helg.

Kram K


Det går inte alltid som man har tänkt sej... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback