2009-03-22

Söndag

Har nyss haft en facial och snart ska jag iväg till Borås för att ha en klass.
Igår var jag och bonusdottern och kollade på Tjolöholms slott.
Det var mycket trevligt.





Tänkte att vi skulle ha tagit en guidad visning men vi kom för sent. :(
Vi tog en macka och våffla i cafét istället.
Mycket trevligt.

Igår såldes också den berömda skabbvolvon som min älskade make har skrivit så mycket om i sin
blogg.
Nu är det tomt på parkeringen.
Skönt att bli av med den... men samtidigt lite trist. Den har varit skabbig men den har också fyllt sin funktion och transporterat oss dit vi velat.
Bye bye volvo.

Nu ska jag förbereda mej inför min klass. :)
Ha en trevlig söndag.
Kram K


Nu har vi bara en bil... men det får gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback