2009-03-28

Lördag

Sov rätt länge.
Vi var hemma från Stockholm vid halv tolv på natten.
Är ganska trött i min kropp. :)
Chris är och skriver högskoleprov. Många undrar om han ska börja läsa men han skriver det utifall att han skulle hitta nått han vill vidareutbilda sej till.
 Man kan ha det i 5 år sa han.

Jag är så glad att jag har mitt andra jobb som hudvårdskonsult.
Tänk om jag inte hade det? Hur skulle jag må?
Nu mår jag endå okej och det tror jag är på grund av mitt jobb med hudvård och make up.
Vi hade en helt fantastisk helg med god mat, mycket bra utbildning och positiva människor runt omkring en.
 Hudvårskonsult jobbet har hela tiden varit motvikten till allt det där. Till mitt andra jobb.

Bilder från Stjärnkonferansen:

SNSD och ESSD Ann L - min sales director.




DIQ:are på scenen.
Här kommer jag också att stå snart.
Om bara tre dagar går jag in i DIQ!! Helt galet!


Jag och Ann skriver på DIQ ansökning.

Nu ska vi på kalas.
Min kusin fyller år och min andra kusins dotter.
Dubbelkalas med andra ord. :) Känns trevlig..
Kommer nog en hel del av släkten dit också.


Kusin Sanna brukar göra väldigt goda tårtor också...
Ser fram emot. :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jo jag var på karriärkonferensen och stjärneventet i sthlm, tillhör edefors area ja, och min fessd är sofie söder från gävle :)

vilken är din?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback