2009-03-23

Måndag

... ja det gick ju rätt bra. :) Igår.
Hade inte så mycket försäljning men jag fick en ny kollega och kanske en till...
Den andra ska jag ringa till idag och höra ifall hon vill börja eller inte.
Bokade upp allihop som var på klassen på nya klasser också.

Idag är jag hemma med min dotter som är dålig i magen.
Jag är inte dålig i magen men däremot har jag fjärilar i magen.
Tänk om jag klarar det och kan gå in i DIQ???
Å vad underbart!
Då ska jag nog börja tro på Gud för hur mycket har inte jag bett till honom?? :D

Vad ska jag hitta på?
Kanske ska jag kolla lite på web tv?
I eftermiddag har jag en facial. Det ska bli roligt.
Imorgon har jag en klass i Borås och en på onsdag också.


Fjärilar i magen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback