2009-05-02

Lördag

Idag känner jag mej svår.
PMS är inte kul alls... ni som undrar. :(
Min klass idag gick inte alls så bra... och det är helt mitt egna fel för jag kände mej bara bläääh.
Inte så lätt att göra bra ifrån sej då. Hade till o med svårt för att le... och när man  har det så ska man inte ha klass. Rekomenderar inte... ;)

Min fina gubbe har varit och handlat godis till mej. Salta och sura, sånna som jag gillar. Och en stor chokladkaka. :)
Men allvaligt. Tycker ni inte att min man är världens finaste? På riktigt alltså? Jag har haft sån tur! Helt ofattbart.
Han är ju bara helt bäst!
Det är helt galet vad fin han är. Blir alldeles varm.
Tur jag har honom. :) Speciellt nu när jag är så där PMS:ig. Hade inte alls varit kul att sitta här alldeles själv och känna sej så här tråkig.


Det finns sällan bilder på fotografen...

En positiv sak var iallafall släktträff idag.
Efter klassen åkte jag till svärföräldrarna och där hade alla samlats. Chris och hans dotter Moa, Chris båda bröder och deras familjer.
Vi fick god lax till middag och helt galet god tårta som Chris bror Mikael hade gjort.
Jag som inte ens gillar tårta - jag tog två bitar! Det har aldrig hänt. Tårta är inte min grej. Däremot godis... Hehe..
Men den tårtan var defenetivt min grej. :)


Den galet goda tårtan


Farfar med tre av sina barnbarn.

Jag kom till släktträffen med min dresscode och höklackade skor.
Jag brukar ju planera rätt bra framåt och det hade jag gjort rätt bra idag med... med betoning på RÄTT bra.
Glömde nämligen ta med mej ett par extra skor.
Skitsnygg var jag i joggingbrallor, linne, sockar och högklackade skor... :S Eller inte...


Observera min badbollsmage. 
Några dagar innan min trevliga vecka blir min mage helt gigantiskt stor. Ser helt bisart ut. :D

Nu ska jag nog gå och zappa på TV:n igen...
Det kommer verkligen ingenting.
Försökte mej på att titta på det där Robinsson... igen... men jag tycker inte att det är bra alls.
Alla ser ju på det där och dom pratar om det men jag förstår inte varför. Jag tycker bara dom är elaka mot varandra, pratar illa om varandra och fryser ut folk... År det underhållning? Usch, det är ju hemskt. :(
Hur kan man ställa upp på nått sånt frivilligt?

Gonatt på er allihop.

Kram från K


Jag hade med mej ett knepigt ombyte...


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du mår bättre idag :)

det där med magen känner jag igen.. inte kul!



ha det så bra!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback