2009-05-03

Söndag

Vaknade och kände mej om än ÄNNU mer svår än jag kände mej igår... :( Inte bra.
Skulle ju ha TVÅ klasser idag...
Detta bådar inte gott tänkte jag och hade major problems med att ta tag i mej själv för att börja packa väskan, hoppa i konsultkläderna och åka iväg...
Jag gick mest omkring och frustade och pustade... SUCK.

När jag kom till den första klassen blev jag bemött som en prinsessa. Dom var så glada att jag kom och så himla gulliga!
Klassen gick jättebra och när jag satt på avslutet med värdinnan som jag hade haft på en klass innan frågade jag i vanlig ordning om hon hade funderat igen på att bli konsult och visst hade hon det. Så då efter alla avslut registerade vi henne och jag fick en ny kollega. :)
Välkommen Emelie till team Tinkerbell.



Sen blev jag bjuden på Kycklingpaj med bröd och sallad och kakor och kaffe.
Och sedan var det dags för nästa klass.
Där var dom lika trevliga. :) Ingen ny kollega dock men hade en ok försäljning och blev bjuden på ännu mer fika. :)
Man har det bra.
Så med andra ord så förvandlades en blä dag till en riktgit trevlig dag. :)

När jag kom hem hade mina fina underbart vackra barn kommit hit.
Nu är det våran vecka igen. Dom hade haft det bra hos sin pappa även fast Sofia var lite lessen över att hon inte hade fått sålt alla sina majblommor. Hon får då inte någon väska som man får när man har sålt för ett visst antal kronor.
Hon var lite lessen. :( Stackars liten...
Jag tycker att hon har varit jätteduktig iallafall.

Nu är det dags för sängen.
Ska bli gött att få av sej kavajen och kjolen... Och strumpbyxorna!
Alltid lika gött. Som en befrielse...

Gonatt på er!


Av med strumbyxorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback