2009-05-20

Onsdag

Då var det onsdag igen och imorgon e vi ju lediga allihop, inte bara jag. Det känns trevligt. :)
Idag ska jag och Yvonne och Anna-Carin åka till
the Studio och bli fotograferade av en riktig fotograf. Vi blir också sminkade och ska ha med oss tre ombyten. Jätteroligt. :)

Fick en fråga om hur många vi var i vårat team.
Vi är tio aktiva och 15 inskrivna. Till helgen kommer en del av dom att bli aktiva. Aktiv blir man när man lägger en order för 5000 kronor. Vi får 50% så då drar dom ju av hälften och det blir 2500 och sedan läggs momsen på så det du betalar är 3125:- Sedan är du aktiv i 3 månader.
Jag har till slutet av denna månaden på mej och två månader till. Sista juli måste jag vara klar.
Om jag inte är klar då så får jag försöka en gång till.

Nu måste jag fixa i ordning lite här... Ska ju va fotomedell en kväll juh. :)
Ska kolla lite vad jag ska ha för kläder med mej....
Ha det bra!

Kram K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback