Song contest...

... kan va för min del.
Tycker allt låter lika dant. Det var några låtar som var bra men annars e det bara ett wailande eller vad det nu heter...
massa melodier som låter snarlikt det som var innan.

Idag har jag fixat naglarna hos min kära nagelteknolog.
Dom blev väldigt fina. :)





Nu håller jag på och färga håret.
Och mitt i så springer min kära make in och säger att jag bara måste komma och kolla på TV för Dita Von Teese är med.
Och visst var hon det.
Men va vad det då? Dom filmade henne knappt juh... Dåligt.
Vem vill se den där fjanten i silverbyxor när Dita e med lixom... eh? :D
Hon var iallafall lika snygg som vanligt... :)
Annat kan man säga om mej.
Jag ser helt galen ut. Se själva:





Nu e det nog dax att gå och tvätta bort färgen ur håret....
Ha en trevlig kväll.
Kram K



Dita
bild google


Kommentarer
Postat av: Malin

HEJA NORGE!!!!!!!!!!!!!!! Han låter iaf som ingen annan oså är han ju lite charmigt småcrazy sen tidigare.. Var på mary kay klass fast mednorsk touch på det hela...herregud hon utelämnade massa info som du sagt så jag fick allt lov att fylla i här o var av vad du lärt mig! :) Köpte ju ingetsåklart, när jag behöver refill kommer jag t GBG o dig! <kläm

2009-05-17 @ 04:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback