2009-05-29

Lägesrapport


Nu har halva tiden gått av vår DIQ.

Vi har klarat inköpen för månad ett och månad två och är halvvägs klar med nya kollegor.

Vi är alltså 15 konsulter i team Tinkerbell.

Vi ska bli 30.

Det innebär att om ni hittar VARSIN konsult så har vi klarat DIQ: n.

En konsult var!!!

Nu gäller det att köra på...

Idag var det fest i Alingsås. Chris bästa vän fyller år och hans flickvän tog studenten.
Jag fick åka hem för att fixa det sista som strulade sej inför inköpskravet. Blev hyperstressad och kände att jag inte pallade av att sitta där... var tvungen att åka hem och fixa det.
När det var gjort gick luften ur mej. Så här sitter jag och är helt trött i festkläder och full make up.
Är helt slut.

Nu gör jag föranalys per SMS. Perfekt när man har för lite tid... ;)
Redan färdiga sms med frågor som man bara skickar iväg och ett där man skriver vad de ska få göra.
Också perfekt om man är på gränsen till för sent ute med att ringa... :D

Nä nu ska jag jäsa ner i sängen. 
Är helt galet trött.

Nattis.


Kommentarer
Postat av: En magisk purt til en anan värd

Haha, kul skylt!

Postat av: Therese

Ja det var Marit, lite tårar i ögonen fick man allt ;)



hur går det för er då? kämpa på nu,

vila kan du göra efter diqn ;)

2009-06-08 @ 19:40:29
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback