2009-11-09

Måndag

Måndag var det då åter...
Jag är dunderförkyld. Har legat i sängen i över 1½ timme, men det går inte att sova...
Hur ska detta gå? På torsdag morron ska vi åka till Stockholm, jag, min konsult Emma och min powerpartner Anna från Klippan i Skåne.
Mina barn har båda precis varit jättesjuka så det är väl dom som smittat mej.
Hoppas att jag inte får en sån hemsk feber som de hade. Dom har legat helt utslagna och bara sovit. Det gick dock rätt snabbt över, nu är dom friska.
Jag vill inte ha hög feber NU.
Kan vi ta det SEN?

5 konsulter kvar. Sen e jag klar. 3 veckor återstår.
Å det ska bli så himla kul att bli klar! :)
När jag jobbat ett tag och vi har fått in bra med pengar så ska vi köpa en bil. Vad det blir för bil det får Chris välja för det ska bli hans bil. Jag ska köra runt med lilla Aygon tills jag får en rosa volvo. ;)



Här fick jag lite skrattterapi från min lillasyster Heidi. Det var väldigt roligt... så jag ger det vidare till er. :)
Skrattkedja per Skype.
"hjuoh hjuoh" var bäst... :P




I morgon ska jag ha en klass... Hur ska det gå när man e snörvligast i stan?
Innan det behöver jag ringa rekomendationer och bygga på med klasser och ringa och följa upp kunder.
"Hej jag heter... *snörvel*... Katti och är... *atjo*... hudvårdskonsult... *host*"
Nä, fake it til you make it... På med smajlet och så kör vi.
Jag kan va sjuk när jag är klar sen... :) 


Kommentarer
Postat av: Therese

Gud vad spännande, snart är du klar :)

Kul med en ny bil, kan varmt rekommendera audi ;) hihi har en audi a4 1,8 tq som är chippad :) går sjukt bra att köra hihi.

Postat av: petronella

hoppas du blir frisk o når ditt mål fooort! :) jag har precis börjat som fristående hudvårdskonsult för Mary Kay. är väldigt frustrerad bara för dels är yngsta barnet sjukt o så har mina närmsta vänner antingen precis varit på mk-klass lr har redan en konsult de köper av. jag vill ju komma igång nu!!! :)

2009-11-11 @ 11:29:11
URL: http://petronellaart.blogg.se/
Postat av: EliN

hej hej. Har läst lite snabbt om din karriär inom Mary Kay. Jag är en nying inom detta. gjorde klart min PS igår :) Så vi får se hur långt upp jag kommer. :)

2009-11-11 @ 13:02:11
URL: http://elingranath.blogg.se/
Postat av: EliN

Ja det är hemskt kul iallafall. Tycker själv att jag gjort en bra början ;) nådde mitt mål under ps med att sälja för 10 000:-, slog det med 3500. YES

Har även redan en ny konsult på G. YES Sen var jag med i ett bokningsrace inom uniten å den VANN JAG. YES :) Så nu siktar jag på att få en rubin under detta kvartal. Så vi får väl se hur det går :)

2009-11-11 @ 22:11:39
URL: http://elingranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback