2009-11-28

Lördag

Kan inte riktigt fatta... Jag har klarat mitt mål. :)
Vad händer nu? Vad väntar i min framtid? Spännande!
Vad blir mitt nästa mål?

Jag var verkligen jättetrött när klockan ringde i morse men jag ville ha frukost för hotellfrukost e ju så gott!
Där finns ALLT och lite till.
Hela dagen har jag varit ganska kåmig men jag tror att det beror mycket på mina tabletter som jag fått... mot missfallet som aldrig ville sluta.
Jättetorr i munnen blir jag av tabletterna med. :S VATTEN!

Vi tog en liten tripp i Kalmar centrum och jag köpte en mössa och vanta och halsduk. Kallt.
Sedan åkte vi till Kalmar slott.
Tyvärr hade dom julmarknad där så man kunde inte få någon guidad visning och det var helt KNÖKAT med folk.
Dom e inge vidare trevliga heller i Kalmar utan knör och bökar utan att ta hänsyn. Blev lite irriterad.







Efter Kalmar slott åkte vi Ölandsbron över till Öland.





Vi åkte till Borgholm för att titta på slottsruinen och Solliden.
Tyvärr var Solliden endast sommaröppet och stängdes i september... :S Trist. Vi fick iallafall se en liten glimt...





Öland var mycket vackert.
Vill åka hit igen till sommaren.

Nu ska jag äta lite pizza. Sen ska jag förbereda inför mitt allra första Unitmöte som jag ska ha i Varberg i morgon.

Love Katti


Kommentarer
Postat av: Therese

Du är ju superduktig som kämpat på och inte gett upp trots motgångar. Önskar jag hade den diciplin du har :)

Postat av: Anonym

Ett Stort Grattis Till Dig!!!! Vad roligt att Du klarade det. Lycka till imorgon!!!



Kramar Ulrika

2009-11-29 @ 20:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback