2009-11-29

Söndag

Shit jag e stressad.
Jag har haft värsta tempot i 8 månader och nu behöver jag inte stressa längre. Känns konstigt...
Vet inte hur jag ska varva ner.

Har inte greppat att jag har nått mitt mål.
Delmål. ;)
Det tar ju inte slut här. Nu ska jag vidare, men behöver kanske inte ha ett sånt stresstempo som under DIQ:n.
Unitmötet gick bra.
Det var roligt.
Alltid trevligt att träffa mina fantastiska konsulter.
Dom är helt fantastiska. Verkligen jättegoa fina tjejer. DOM BÄSTA!

Jag gjorde i ordning lite presenter till dom för att de har kämpat med mej under DIQ:n.









Jag har byggt på min julklapps önskelista.

Jag vill ha en skrivare, bärbar dator och ny mobil. Dom ska vara rosa. :) Mobilen och datorn då... inte skrivaren. Hahah.
Hellst en till bil också.
En cape... Och Sales Director dräkten, den är inte helt gratis om man utrycker det så...
Efter den där turen hos hon som gör ringar kan jag tänka mej ett par diamantringar också. :)

Liten önskelista va? Annars e jag rätt nöjd. :D
Hahah...

Oj oj, nä nu får jag ta och skärpa mej.
Dax att gå och sova tror jag.
Ha en fantastisk natt.

Kram


Kommentarer
Postat av: Betts

Det finns avspänningsband på Hälsokostaffärer. Apoteken har dom också med Unestål(jättebra investering om man har svårt att somna in på kvällen el har varit på högvarv länge).

2009-11-30 @ 07:43:46
Postat av: Therese

Långa promenader och en massa mys med tända ljus hemma och ett par goda vänner brukar få mig att slappna av iaf :) Jag skulle vilja bli bättre på mindfulness, det är ju ofta tankarna springer iväg till klassen man ska ha på kvällen eller andra såna saker när jag sitter hemma med lillan och sambon och myser.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback