2009-10-02

Fredag

Jag orkar inte blogga... all min energi går åt till jobbet. Det ska vara klart om en månad e det planerat...
Jag e trött som ett gnu... fast gnuar kanske inte e trötta? Vad vet jag?
Jag e väldigt trött hela tiden. Helt galet. Orkar inte göra nått. Det e bara "gäsp" lixom, så jag försöker att använda den energin jag har till att bli klar med DIQ:n. :)

Chris e världens sötaste. Han e så glad över att vi ska ha barn. Han vill hellst ha en pojk. Kan man beställa?
Han har ju redan en dotter och jag har två så visst hade det varit kul med en liten kille...
Alla mina byxor klämmer åt och nylonstrumpbyxorna får jag ha under magen för det trycker så hårt.
Jag har en ganska käck kjol endå för den e rätt stor så den drar jag upp så jag har midjan ovanfö magen.
Kavajen får man väl ha uppknäppt...
Ja... för det e väl mest mina arbetskläder jag går i... känns som dom e på dygnet runt. :D
På förmiddagen ser jag rätt okej ut men på kvällen svullnar magen jättemycket och jag ser verkligen jättegravid ut.

I morgon är det två klasser och sen har jag två på söndag.
Håll nu alla tummar ni har så att jag blir klar snart.
Jag har gjort DIQ sedan april... börjar bli lite mör nu... ;) Vill vara klar helst igår.

Gonatt på er allihop.. Eller smaklig måltid kanske först till alla er nattaätare som mej... nu ska jag gå och ta mej ett snack. Jag tror jag skulle kunna äta en häst varje dag.
Vilket fick mej att tänka på ett roligt citat:
"You can eat an elephant one bite at a time." - Mary Kay Ash
Jag tror inte det skulle ta mej så lång tid... undrar om jag kommer att få en jättebäbis eller nått?
En 6 kilos som min kusin kanske?

Nä hare bra.
Nattis // K


Kommentarer
Postat av: Therese

visa bild på magen din ;)

du klarar diqn denna gång, så fokuserad som du är borde det inte vara några problem :)

Postat av: Anonym

Du gör ett fantastiskt jobb! Go go go girl!

YOU CAN DO IT! // Petra

2009-10-04 @ 12:24:23
Postat av: Sari

Isoja energiahaleja!!

2009-10-05 @ 17:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback