2009-10-30

Fredag

Hade en make upp klockan elva i morse för två glada tjejer och den ena blev konsult. :)
Jag är helt slut...
Nu har jag varit ledig sedan ett och jag vet inte hur jag ska varva ner.
När allt är klart ska jag dricka massa vin. :)
Jag tjuvstartade lite idag med ett glas...
Det var himla gott.
Inget kommer på tv heller.
Vad e det för bajs dom visar på tv??? Finns ju ingenting.



Så här ser jag ut framför min dator.
Helt svart under ögonen. Beh. använda våra ögonprodukter lite mer flitigt kanske...
Satin feets skulle vara väldigt passande också... fötterna e hemska som fasen.

Nu kom min gubbe hem med godis och massa gott...
Ska nog gå upp och lägga mej i sängen och zappa igenom alla dåliga program några hundra ggr.
Undrar vad det var jag skulle göra i morgon..? Jag skulle nog åka till Varberg o ha lite företagspresentationer...ja, så var det ju och sedan en till här hos mej eller i stan.
Tur man har en kallender. :D

Trevlig helg.



Huvvet upp och fötterna ner... inte på mej just nu.


Kommentarer
Postat av: Hanna

you go girl!!!

2009-10-30 @ 22:45:36
Postat av: Therese

Härligt, inte långt borta nu :) Heja, heja!!

Postat av: Betts

Ja, dom som gör en Diq säger att allt kretsar omkring den tills jobbet är klart. Mycket skratt o mycken gråt!

Men det måste väl vara bättre än ditt förra jobb, säg???

Lycka till!

2009-10-31 @ 16:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback