2009-09-09

Onsdag

090909 - roligt datum. Idag fyller min barndomsvän 35. Shit va tiden går.
Man e inte ung längre direkt...

Fasen va seg jag e på mornarna. Helt otroligt.
Känner mej helt sjuk varje gång jag vaknar men jag e inte det minsta sjuk nånstans, mer än i hjärnan då möjligtvis...
Jag har inte feber, har inte ont i halsen eller nån annan stans heller utan är bara helt slut i kroppen lixom.
Skakar som ett asplöv och är helt yr men sen går det över efter en halvtimme, när jag kommit igång.

Igår åkte jag till min klass och hade en av mina nya konsulter med mej som skulle sitta med och lära sej. När vi kommit halvvägs så ringde värdinnans kompis och sa att värdinnan hade trillat av hästen och att hon hade fått åka ambulans till sjukhuset. Så det var bara att vända.
Va hemskt... Hoppas det inte var så allvaligt.

Idag blir det ett nytt försök... nån annan stans. :)

Nu var jag precis och hämtade min dotter på skolan.
Där såg jag mina gamla arbetskamrater från jobbet där jag jobbade innan. Usch och fy. Inte kul.
Dom tycker nämligen att dom har gjort rätt när dom mobbade mej.
Jag är helt dum i huvvet och allt är rätt åt mej osv...
Jag blev lite nedstämd.

Nä nu ska jag koncentrera mej på något positivt och bara skaka av mej alla hemska minnen och alla elaka människor.
Dax att lägga på en make up och sen ska jag ringa någon fin vän som kan peppa upp mig lite kanske. :)
Om jag var lite mer klok skulle man göra som prästen i YouTube klippet här nedan från 090906 men tyvärr är jag inte så fantastisk. Jag är liten och enkel och ledsen över att människor kan vara så grymma.

Ha det gott


Dax för lite läppstift.


Kommentarer
Postat av: Helene

Hej Katti!! Du har alltid så fina bilder på din hemsida med söta ladies:) Var hittar man sådana någonstans?? Levde du på den tiden i ditt förra liv måntro? Önskar dig lycka till på färden mot SD! Du kommer klara det här!! Kram Helene

2009-09-09 @ 13:55:30
Postat av: Katti

Hej Helene! Va roligt att du läser min blogg ditt lilla yrväder! :) Syns vi på måndag igen? Jag googlar på "pinup" och "50´s girl" tex för att hitta mina bilder. Ibland googlar jag på olika konstnärer från den tiden "Gil Elvgren" tex. När man kommer till olika pinups så står det oftast vem som e artisten som målat bilden och då går jag vidare och googlar på det namnet.

Nu kör vi Helene! DU e next! ;)

Kraaaam!

Postat av: Anonym

"Fasen va seg jag e på mornarna. Helt otroligt.

Känner mej helt sjuk varje gång jag vaknar men jag e inte det minsta sjuk nånstans, mer än i hjärnan då möjligtvis...

Jag har inte feber, har inte ont i halsen eller nån annan stans heller utan är bara helt slut i kroppen lixom.

Skakar som ett asplöv och är helt yr men sen går det över efter en halvtimme, när jag kommit igång."



Fattar du nu? Puss!!!

2009-09-12 @ 19:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback