2009-09-12

Lördag

Vill börja med att välkomna nya teammedlemmen Linette till vårat team. Kul kul.
Idag hade jag klass för 7 tjejer. Bokade 5 nya klasser. Det var roligt.

Vem är anonym som har kommenterat min skakighet i förra inlägget?

Jag och Chris ska ha barn. Jag är gravid.
Det är jätteroligt.
Jag är trött som en gris hela tiden. Och på mornarna så skakar jag som ett asplöv. Det är väl blodsockret, för så blir jag på kvällen med efter att jag har haft en klass och jag är vrålhungrig.
Det är helt nytt också... så vi får väl hoppas att allt går vägen och inget går snett...
Vi har försökt i över ett år att bli med barn men nu det har inte blivit nått förän nu.
Jag tror att det har med mitt förra jobb att göra.
Det är säkert svårt att bli med barn när man mår dåligt och när man känner stress och press.

Nu ska jag sova.
Hej hopp!


Jag gillar inte kakor och bakelser... Kanske därför jag blev på smällen???


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh, vad roligt för er! Grattis!!



Tur att du numera har ett jobb som man kan kombinera med föräldraledighet. Hur går det med DIQ:n, förresten? Har en känsla av att inte alla nya team-medlemmar presenteras i bloggen...



Lycka till med allt!!



Kram Ulrika

2009-09-13 @ 00:18:24
Postat av: heidi

det har ju varit andra kommentarer från någon anonym tidigare väl? nån som har massa åsikter om dig och ditt liv. eller? nån som har ett lite tråkigt liv kanske. stackars.

Postat av: Jenny

2009-09-13 @ 02:45:12
Postat av: lilly lee

Grattis!!!!!!!!!!

2009-09-13 @ 02:46:22
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis!

Jag jobbade upp min verksamhet när jag fick barn.Toppen! Min man var pappa ledig fre-sön och tog alla dagarna så att jag kunde jobba i lugn och ro.

Så kör så det ryker vet ja Katti!

go go go girl YOU CAN DO IT!

Kram från din soon to bee SD kollega / Petra

Du vet vem jag är =)

2009-09-13 @ 09:58:31
Postat av: Bettsy

Grattis!

Lilla blivande mamma måste äta kvällsmål, så du inte är så skakig o illamående på morronen.

Lycka till med allt!!!

Från en som jobbat på Mödravården.

2009-09-13 @ 10:15:34
Postat av: Bad Voice

Stort grattis till familjen :D

2009-09-13 @ 11:00:38
URL: http://mijamaria.blogg.se/
Postat av: Isabell

Grattis gumman =)

Jag är verkligen så glad för din skulle att livet är påväg mot ett ljusare och bättre liv.

Kram Isabell

2009-09-13 @ 11:31:31
Postat av: Emma

Grattis :)!!Var verkligen kul att ses på seminariet å få ett ansikte :)!!Lycka till med DIQ:n nu..Kram

2009-09-13 @ 14:53:00
URL: http://norrlanskgudinna.blogg.se/
Postat av: Frida

Det var jag, hjärtat! Glömde fylla i namnet, förlåt. Som du fattar menar jag att det egentligen var ganska uppenbart vad som var på gång :-)



PUSS!

2009-09-13 @ 18:09:31
Postat av: Michaela Kullberg

Stort grattis till er :)

2009-09-13 @ 18:48:12
Postat av: Marie

Grattis till er båda!

2009-09-14 @ 11:28:55
Postat av: Therese

åhh grattis :) håller tummarna för att allt går bra :)

2009-09-16 @ 18:14:08
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback