2010-04-04

Söndag

April april...
Finns en blogg som heter så som jag läser ibland faktiskt.
Påsk har det varit och det har betytt ledigt för min del.
Jag försöker ta det lite lugnt i mellanåt. Behöver ta igen mej från förra året som minst sagt var lite turbulent.
Läs
här

Igår fick vi besök av fantastiska powerpartner Anna, hennes man och hennes hundar!
Jag fick en allergisk attack... tur det finns allergitabletter! :)
Jag fick ett armband av Anna!
Hon är så himla gullig!
Ett sådant armband som jag önskat länge. Har till och med bloggat om det en gång. Det kan du läsa om HÄR.



I maj ska vi åka ner till dom. :)
Det ska bli roligt.

I fredags var jag och hälsade på fina Frida och Peter på Peters sommarställe i Björlanda.
Tyvärr regnade det. Annars hade man kunnat ta en promenad nere vid havet. Det är så himla fint där.
Får göra en repris i sommar.
Vi hade himla trevligt och käkade godis och chips.

Chris har jobbat hela helgen, nästa vecka är han ledig alla dagar förutom ons och tors.
Den veckan är himla go.

I kväll ska min fina syster och hennes nya pojkvän komma på besök.
Har inte träffat Heidi på väldigt länge. Hon bor i Uppsala.

Nu tänkte jag hoppa in i dusch en och ha en riktig spa - dag.
Ska fixa fotbad och göra kemiskt pieling för ansiktet och handbehandling. Låter väl trevligt?

Ha en trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Sanna

hint Thomas Sabos berlocker finns ofta på Tradera MYCKET billigare än i butik.

Postat av: Frida

Det var supermysigt att få rå om dig en stund i helgen!



Massor av kramar :-)

2010-04-08 @ 11:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback