2010-04-06

Tisdag

Hej alla fantastiska!
Igår var inte Anna här och hjälpte mej för det var ju en helgdag. Hon kom idag istället och vi fick mycket gjort. :)
7 punkter av 11 blev avklarade.
När vi jobbat en stund lagade vi mat och sedan när Anna hade åkt så åkte jag och Chris och köpte en skrivare.
Äntligen.
Har behövt en i flera månader.
Den jag hade innan var en skrivare med bläckpatroner och patronerna tog ju slut på ett ögonblick kändes det som.
Nu köpte vi en laser. Känns bra.
Lådan är enorm. :D Tur att skrivare inte e lika stor för det hade jag inte fått plats med i mitt lilla arbetsrum.



När min gubbe kommer hem hade jag tänkt att vi skulle ta och installerade den...
Få se vad han har tänkt sej. :)


Så här ser jag ut just nu vid min dator i mitt arbetsrum.

Yes! Nu kom han hem och började packa upp skrivaren!
Wohooo!
Hörs om en stund. :)


Kommentarer
Postat av: Therese

kul :) jag vill också ha en laserskrivare.. får bli ett senare projekt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback