2010-04-11 fortfarande, fast lite senare...

Känner mej sådär nöjd som man gör efter en bra klass... :)
Det var verklligen roligt.
Känns som det e det enda jag säger nu för tiden men jag har lixom världens bästa jobb.
Hehe...
Så e det bara.



Idag innan jag åkte till min klass grillade vi korv på balkongen.
Årets första grillning.
Chris älskar sin grill. :)



Jag är piggelinas...
Min fina gubbe gillar att hoppa upp i ottan. Han tycker att man slösar bort en hel dag om man sover för länge.
Jag tycker att man slösar bort en dag om man går och lägger sej för tidigt.
På nätterna kan jag sätta i gång med storstädning osv.
Massa bra administrativa saker blir gjorda på natten i Kattis kontor.
Jag knåpar en hel del mail och svar då som jag lägger i utkorgen och som jag sedan bara trycker på skicka på morgonen när jag har lust att vakna. :)

I morgon kommer min fina fantastiska kusin Anna hit och hjälper mej igen.
Sedan ska jag nog träffa redovisningskonsulten Kicki och förhoppningsvis hämta paket. Hoppas det e klart tills i morgon.
På eftemiddagen blir det kanske en företagspresentation. Vi får se.

Nu ska jag gå och försöka sova.
I morgon bitti e det dags att lämna kidsen på skolan igen efter en hel veckas påskledighet.

Ha en fantastisk natt.

// K



Årets första grillning avklarad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback