2010-04-11

Söndag

Här e det alldeles lugnt och skönt.
Jag har haft ett barn i taget hemma och då blir det inte så mycket kiv och smånyp och bråk mellan barnen. :)
Dom sitter oftast och pysslar med nått hur länge som helst och sen kommer det plötsligt ett vrål: "Men jaaaag hade ju deeeen!"
Då får man gå och medla och lösa konflikten och sen e det rätt lugnt i en timme. Och så börjar det om igen från början...
Chris e ute och går i skogen med sin kamera. Värsta friluftsmänniskan.
Han har varit ute i flera timmar nu.
Det är så roligt att leva med Chris för han är alltid med på att åka iväg och upptäcka nya platser och saker.
Vi gör massa roliga saker tillsammans. :)

Idag har jag suttit och pillat med papper och pärmar.
Det är himla skönt att ha en bra skrivare igen.
Jag har mailat massa viktiga mail och gjort MASSA adminstrativa saker!
Sen har jag planterat om lite blommor och varit ute på balkongen i det fina vädret och druckt kaffe.
Fantastiskt väder! :)
VÅR.
I love... förutom att det innebär allergi. Men det finns ju tabletter till det.

Nu är det dock dags att packa väskorna för jag ska snart åka och hålla klass.

Ha det fint i vårvärmen!

Kram Katti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback