2010-04-15

Torsdag

Wow.
Jag är lyckligt lottad. :)
Späckat schema denna veckan, har inte hunnit med att blogga så värst mycket.
Tisdagen började med telefonkonferens och sedan var det coachning och träff med min teamleader.
Efter det hämtade jag paket och sedan hade jag klass på kvällen.
Onsdagen var det möte från halv tolv till fyra på eftemiddagen angående den nya lokalen och samarbetet med dom fantastiska Sales Directorsarna som jag ska samarbeta med.
Wow, det kommer att bli så roligt och bra! :)
Sedan var det unitmöte i Varberg.





Idag hade vi lunch med massa olika Sales Directorsar på hotell Sas Radison.
Vilket lyx.
Sedan hämtade vi paket igen och så åkte jag till  min fina fantastiska väninna Marina och fick lite massage. Hon bor i en så häftig, flashig våning mitt i Gbg city.
Det var himla fint!
Därefter tog vi en fika hos svärföräldrarna och nu är det nya äventyr som väntar i morgon och till helgen. :)

Bland annat kommer vi att ha en Moving on träff på lördag.
Då kommer det att vara ett tio tal unitar som samlas för att få utbildning och insperation.
Känns roligt.

Nu ska jag gå och sova!
Ha det bra.

Kram Katti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback