2010-04-29

Torsdag

Vi har unitmöten på torsdagar.
Idag var så himla bra. :)
Å vad roligt. Massa peppnig av konsulter och mysig stämning.
Det var verkligen roligt.







Jag har jobbat väldigt mycket.
Nu vill jag att det ska hända mycket, så då är det mycket jobb ett tag framåt.
Nästa vecka är det fem facials och fem klasser, två interjuver hittills inbokade.
Facials är lätta att boka mitt på dagen. Ett litet tips till er som har möjlighet att jobba då också.

Imorgon måste jag pallra mej iväg till huvudkontoret innan klockan ett för att hämta mitt paket som varit klart i flera dagar. Har inte hunnit hämta ut...



Ha en trevlig Valborg alla fina!

Kram K


Kommentarer
Postat av: Britt

Va fina lokaler! Delar ni klassrum? Var sitt kontor?

Vi är 6 konsulter som delar vårt klassrum, än så länge. Det funkar faktiskt bra. Vi har varsin kväll och många förmiddagar.Synd att inte veckan har flera kvällar. Lycka till i nya lokalen!

2010-05-01 @ 09:33:16
Postat av: soili

vad fin du är :)

2010-05-03 @ 11:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback