2010-04-30

Fredag

Oj vilken slöis dag.
Klassen jag skulle ha idag blev ombokad så jag har haft en day off.
Gjorde om mitt material som jag har när jag håller klass. Även kallad Flipchart.
Har även hämtat paket och packat upp.
Alltid lika roligt att "få" paket. :)

Imorgon kommer min fina konsult Emma hit och så ska vi ha lite coachning.
Sedan ska jag boka lite klasser och kanske hälsa på någon trevlig person. :)
Någon som vill ha sällskap?

Söndag kör jag igång med klassracet.
Nästa vecka vet jag inte hur jag ska få ihop men det känns bra med massa jobb.
Nu måste jag köra järnet.
Häng på vet jag! ;)

Dax att sova...
Jag sover för länge på morgnarna så jag e inte så trött på kvällarna.

Nattis!


Lugnet före stormen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback