2010-08-11

Onsdag

Idag fyller kusin vitamin
Sanna år. Vi var och grattade henne.
Hon e höggravid så hon fick fotkräm av oss i födelsedagspresent. Perfekt för svullna graviditetsfötter.

Har inte haft så mycket för mej egentligen den här veckan.
Jobbat lite, donat hemma och mest bara vardagsgrejer.



I söndags var söta Sara på kalas.



Igår skulle Chris skämta och låste kylskåpet med handbojor.
Min stora dotter ska äta hela tiden hellst!
Det slutade med att han fick skruva loss handtagen eftersom han la låset inåt och inte fick in nyckeln i mellan för att låsa upp! :D





Nu kommer jag få höra detta resten av livet! sa han.
Och ja älskling! Det kommer du få göra! :D



Jag åkte iväg på jobb ut i skogen utanför ingenstans och möttes av det här.
Okej... vad gör man?



Du får vänta sa han bara.
Jaha...
Sen fick jag backa tillbaka en bra bit och köra tillbaka.
Stod där säkert i 10 minuter och bara glodde när han lastade på sina stockar.
Så e det på landet. Här har ingen bråttom. :)


Här e min tokiga familj.

Nu e det dax att fixa lite käk.
Got to go!

Hej hej!



Grattis Sanna!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ha, ha stackars Chris!



Fotkräm är ju bra, men hur ska hon nå sina fötter ;)



KRAM!

2010-08-12 @ 12:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback