2010-08-26

Torsdag

Oj vad tiden rusar iväg.
Det är snart september.
Hmmm...

Jag vet inte riktgit vad jag ska skriva i den här lilla bloggisen... Det händer inte så mycket. Jag jobbar mest.
Det är så himla roligt. Har en fantastisk unit som börjar bli väldigt stark. Vilka brudar! Är så stolt över dom! Wow!
Det känns väldigt bra. :)
Happy.
Snart är det Seminarium också och det ska bli så himla kul!
Jag längtar.
Har många tjejer med mej dit och det ska verkligen bli roligt.
Har fixat en jättefin klänning som jag ska ha på mej. Den e såååå fin! :)

Idag hade jag en facial på morgonen och så fick jag en ombokning på klassen jag skulle haft på kvällen så då satt jag och bokade nya. 5 närmare bestämt.

Ha det finemang!

Kram på er.

// K


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack tack =)!!!!Känns underbart..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback