2010-08-27

Fredag

Första skolveckan avklarad för kidsen.
Dom var rätt trötta idag kan jag lova. :) Inte så vana vid att gå upp i ottan.
Idag var Sara verkligen trött och grinig.
Hon var inte alls med på noterna när jag tyckte att hon skulle gå upp. Sur som en citron och över frukosten och hela vägen ner till skolan.

Imorgon är det städning som gäller. Jag vill ha hemhjälp. Tack. Hehe...
Vid ett ska jag ha en klass i Borås och sen ska jag dricka vin på kvällen.
På söndag har jag en klass på kvällen så jag får sova ut. :)

Å vad jag längtar till seminariet!
Oj oj vad roligt vi ska ha!



Kanske roligare att städa i en sån här outfit?
Eller inte...
Probably not.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, kanske - prova?

Postat av: Betts

Anställ Rut.

Och gör ett Rutavdrag.

2010-09-03 @ 08:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback