2010-12-02

Torsdag

Hejsan.
Tack för era krya på dej inlägg i min blogg. Va gulliga ni e. :)
Och vad glad jag blir för att ni bryr er.

Idag mår jag bättre.
Började äta lite igår mer än bara nyponsoppa och blåbärssoppa.
Idag har jag ätit helt vanligt.
Fy va det e pest när man blir sådär riktigt dålig. Det e astråkigt och jobbigt. Man bara ligger i sängen och orkar ingenting.
Ingen som passar upp en heller e ju ännu tråkigare när man inte har ork att ens gå upp ur sängen.

Eftersom jag skulle haft barnen denna veckan hade jag bara bokat lite grann för barnens pappa hade lovat att hjälpa mej. Nu fick han ta barnen hela veckan ändå. Jag fick boka om någon klass som jag skulle haft i början av veckan och några facials blev ombokade men idag åkte jag faktiskt iväg och hade en klass.
Var inte riktigt hundra men det funkade.
I morgon har jag en facial i min studio på eftermiddagen och sen har jag inte bokat nått på helgen.
Då ska jag vara med mina kids.
Tänkte att vi ska ha en riktig myshelg.
Vi ska julpynta, åka pulka i Björndammens backe och kanske åka iväg och bada på söndag eller nått för då e jag nog helt återställd.

Vilken hemsk bild på mej igår.
Såhär såg jag ut idag.
Mycket kryare, men man ser i ögonen att jag fortfarande e lite hängig:



Go natt på er!
Nu ska jag sussa i min säng.

Kram


Kommentarer
Postat av: Kati

Kul att du mår bättre!



När börjar du din bloggutmaning... jag väntar med spänning...



Kati

2010-12-04 @ 10:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback